نحوه تغییر صدای ویدیو در گوشی های هوشمند IOS و اندروید

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۴:۰۳
کد خبر: ۹۴۴۱۷۸
نحوه تغییر صدای ویدیو در گوشی های هوشمند IOS و اندروید
در گوشی های هوشمند IOS و اندروید می‌توان صدا را تغییر دادکه در این مطلب به چگونگی انجام آن اشاره شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ برای تغییر صدای ویدیو در گوشی های ios، می توانید از Voice Changer برای تغییر صدا استفاده کنید. اما برای اینکه بتوانید بعد از ثبت ویدیو، صدا را تغییر دهید بهتر است روی گزینه Camera کلیک کنید، بعد از ثبت ویدیوی مورد نظر، روی دکمه Stop تب کنید.

 بعد پایین صفحه سمت راست روی گزینه Video تب کنید، ویدیو از ابتدا Play می شود، بعد شما باید Reset را تب کنید تا لیستی از افکت های مختلف صدا، برایتان ظاهر شود روی هر کدام که مایل باشید می توانید کلیک کنید و خواهید دید که صدای روی ویدیو تغییر پیدا می کند. بعد از انتخاب صدا، بالا سمت راست روی علامت Share، که می توانید آن را Save یا همخوان کنید.

اما در گوشی های اندروید از گوگل پلی، اپ Video Voice Changer و یا اپ های مشابه را دانلود و با تب روی Open آن را باز کنید. سوالات اپ را جواب داده و دسترسی ها را به آن داده و بعد با کلیک روی Record Movie ویدیوی مورد نظر را ثبت کنید و بعد روی دکمه Stop بزنید. صفحه ای برایتان ظاهر می شود که می توانید ویدیوتان را Crop کنید و روی دکمه Start کلیک کنید، منویی برایتان ظاهر

می شود که می توانید از بین آنها افکت مورد نظرتان را انتخاب کنید تا صدایتان روی ویدیو تغییر پیدا کند و بعد روی گزینه Save در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید و در پایان اگر خواستید می توانید ویدیوتان را با تب روی علامت Share پایین صفحه با هر کسی که می خواهید همخوان کنید.

علی اصغر زارعی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز