معاون توسعه مدیریت ومنابع شهرداری سنندج :

نیروی جدیدی در شهرداری سنندج در دو سال اخیر استخدام نشده است

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۵:۵۵
کد خبر: ۹۴۴۲۰۵
نیروی جدیدی در شهرداری سنندج در دو سال اخیر استخدام نشده است
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج با بیان اینکه در دو سال اخیر هیچ نیروی جدیدی در شهرداری استخدام نشده است گفت : طی تشریفات قانونی با بازنشسته شدن 134 نفر از کارکنان، تعداد پرسنل این شهرداری به زیر2 هزار نفر کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ کمال کاظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع هر سازمانی به شمار می آیند که زمینه تحقق اهداف  وبرنامه های هر سازمانی را فراهم می کنند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری ها استخدام بدون ضابطه در سالیان گذشته بود که شهرداری ها را برای پرداخت حقوق ومزایا با چالش و مشکلات فراوان در بخش انجام تعهدات مالی روبرو کرده بود.

او گفت: متاسفانه این شهرداری هم از این قضیه هم مستثنی نبوده و تعداد کثیری نیروی جدید بدون در نظر گرفتن تخصص و نیاز سازمانی و راهکار اساسی برای تامین منابع مالی بکارگیری شده بودند.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر هیچ نیروی جدیدی در شهرداری بکارگیری نشده است؛ گفت: در آذر ماه سال 96 تعداد نیروهای شهرداری سنندج 2132 نفر بودند.

کاظمی اظهار داشت: یکی از برنامه های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری با رویکرد صیانت از حقوق پرسنل و ایجاد انگیزه در نیروهای جوان، تلاش در راستای بازنشسته نمودن برخی از کارکنان واجد شرایط بود.

وی از بازنشته شدن 134 نفر از نیروهای شهرداری طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: از این تعداد 104 نفر کارگر، 9 نفر کارمند و 21 نفر هم از پرسنل شرکت خدماتی طرف قرارداد شهرداری (شرکتی) بودند.

کاظمی افزود: برای پرداخت مبلغ سنوات و حق بیمه مبلغ افراد بازنشسته نیز بیش از 73 میلیارد ریال هزینه شد.

وی اعلام کرد : بخشی از مطالبات بازنشستگانی که تیر ماه امسال به بعد  بازنشسته شده اند پرداخت نشده و مطالبات مذکور در اولویت پرداخت قرار دارد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر تعداد نیروهای شهرداری به زیر 2هزار نفر (1998 نفر) کاهش پیدا کرده است و تا پایان سالجاری نیز تعدادی دیگر از همکاران به افتخار بازنشستگی نائل می گردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز