مدیر کل هواشناسی کردستان:

ورود موج جدید بارش از اواخر روز جمعه در استان / آخر هفته پایداری برای کردستان پیش بینی می شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۹:۳۱
کد خبر: ۹۴۴۲۲۱
ورود موج جدید بارش از اواخر روز جمعه در استان / آخر هفته پایداری برای کردستان پیش بینی می شود
مدیر کل هواشناسی کردستان گفت: آخر هفته پایداری برای آسمان استان پیش بینی شده است اما بارش های پراکنده ای را شاهد خواهیم بود اما در اوایل هفته آینده موج جدید بارشی وارد آسمان استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مدیرکل هواشناسی استان کردستان در خصوص آخرین وضعیت جوی استان در جمع خبرنگاران گفت: طی روز گذشته در بعضی از شهرهای استان کردستان وزش باد، مه آلود شدن و همچنین بارش‌های پراکنده را برف و باران را در ارتفاعات و گردنه‌ها به ویژه در مناطق شمالی و غربی استان کردستان شاهد بودیم.

رحیم صدیقی ادامه داد: از امروز تا صبح روز جمعه پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای در استان کردستان نخواهیم داشت و به همین دلیل از شدت ناپایداری‌های در این مدت زمان کاسته خواهد شد.

وی گفت: البته با توجه به وجود موج ضعیف در آسمان استان کردستان احتمال اینکه فردا بعد از ظهر پنج شنبه شاهد بارش‌های پراکنده به ویژه در مناطق غربی استان باشیم، وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان بیان کرد: از اواخر روز جمعه و با ورود سامانه بارشی به استان کردستان، شاهد بارش برف و باران به ویژه در ارتفاعات این استان در بخش‌های غربی خواهیم بود.

وی با اشاره به اطلاع رسانی بیشتر در مورد این سامانه بارشی طی فردا اعلام خواهد شد، عنوان کرد: با ورود این سامانه بارشی آسمان استان کردستان از اواخر روز جمعه تا روز یکشنبه تحت تاثیر بارش برف و باران قرار خواهد گرفت.

صدیقی با اشاره به شرایط و وضعیت دمای هوای استان کردستان طی روزهای آینده، افزود: پیش بینی ما این است که دمای هوای استان کردستان طی روزهای آینده همچنان ثابت خواهد ماند و تغییرات چندانی را در این بخش شاهد نخواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز