سفیر عراق؛

دروازه‌های بازار عراق به روی فعالان اقتصادی ایران باز است

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۶:۵۸
کد خبر: ۹۴۴۴۸۴
دروازه‌های بازار عراق به روی فعالان اقتصادی ایران باز است
سفیر کشور عراق در ایران گفت: دروازه‌های بازار این کشور به روی تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی به ویژه فعالان اقتصادی استان مرکزی باز است.

به گزارش برنا از اراک ، سعد جواد قندیل در دیدار با فعالان اقتصادی استان مرکزی در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان، افزود: مطالعات بسیاری در خصوص ظرفیت‌ های صنعتی و کشاورزی استان مرکزی از سوی سفارت عراق در ایران انجام شده و این سفر با هدف استفاده از ظرفیت های این استان تدارک دیده شده است. 
وی ادامه داد: صنعتگران و بازرگانان جمهوری اسلامی ایران به خصوص استان مرکزی برای جذب بازار مصرف عراق باید برنامه‌ریزی کرده و زمینه گسترش مراودات تجاری با این کشور را فراهم کنند.
سفیر کشور عراق در ایران بیان کرد: در سفر ۲ روزه به شهر اراک از برخی صنایع این شهر بازدید شد که وجود نیروی انسانی خلاق و با انگیزه و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این حوزه به چشم می‌خورد.
جواد قندیل اظهار داشت: پیش از این در دیدار با مسوولان اتاق بازرگانی استان مرکزی در محل سفارت عراق در ایران گفت و گوهایی در خصوص ظرفیت صنعتی این استان و اراک انجام شده و این سفر با هدف حل مشکلات تجار این استان در عراق و افزایش مراودات اقتصادی برنامه‌ریزی شده است. 

 

نظر شما