عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکا جنایتی آشکار، در دنیا رقم زد/ ایران طبق مصوبه شورای عالی پاسخ جنایت آمریکا را می‌دهد

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۵:۵۸:۳۵
کد خبر: ۹۴۶۱۷۱
آمریکا جنایتی آشکار، در دنیا رقم زد/ ایران طبق مصوبه شورای عالی پاسخ جنایت آمریکا را می‌دهد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا دیگر نمی‌تواند در کشور‎های محور مقاومت آرامش داشته‌ باشد، گفت: مردم این کشورها که امنیت خود را مدیون سردار سلیمانی و ابو‌مهدی المهندس می‎دانند، طالب خون دو قهرمان مبارزه با داعش و تروریسم خواهند شد.

«کمال دهقانی فیروزآبادی»، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: آمریکا با این کار همه قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشت و در خاک کشوری دیگر، یکی از مقامات عالی‌رتبه را، که در ایران و عراق و سوریه و لبنان محبوبت داشت، به شهادت رساند و این جنایتی آشکار در دنیاست.

این نماینده مجلس، شهادت حاج قاسم سلیمانی را یک حادثه تروریستی در عرصه بین‌الملل دانست که توسط بزرگ‌ترین تروریست عالم صورت گرفت.

او افزود: سردار سلیمانی تا زنده بود شرایط ریشه‌کنی داعش را فراهم کرد و شهادتش نیز موجبات در هم شکستن ابهت آمریکا در منطقه و غرب آسیا شد.

دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: ایران طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی، در زمان مناسب پاسخ این جنایت را می دهد.

او افزود: سپهبد سلیمانی شخصیتی بود که همه عمر خود را صرف مبارزه با تروریسم کرد و به تروریست‌های تکفیری که از طرف دستگاه اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل و آمریکا حمایت می‌شدند، ضربه‌های مهلک و اساسی زد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها طی چند ماه گذشته به اختلافات منطقه‌ای، قومی، مذهبی و جغرافیایی دامن زدند و موجبات کشتار عراقی‌ها را فراهم کردند. با حمله آمریکا به بغداد، موج اعتراضات عراق به سمت آمریکا بازگشت و شهادت سردار سلیمانی باعث شد، آمریکا در توطئه خود شکست بخورد.

دهقانی با بیان اینکه ملت عراق متوجه شد پشت صحنه نا آرامی‌های کشورشان کدام دولت‌ها قرار دارند، افزود: روابط ایران و عراق به برکت خون شهید سپهبد سلیمانی مستحکم تر از قبل خواهد‌ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز