شوک به موقع هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم؛

اراکی ها نیم‌فصل را با خط و نشان کشیدن برای مدعیان آغاز کردند / گلزنی پاشا در اولین حضور خود؛ خرید خوب

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۱:۱۳
کد خبر: ۹۴۷۳۸۰
اراکی ها نیم‌فصل را با خط و نشان کشیدن برای مدعیان آغاز کردند / گلزنی پاشا در اولین حضور خود؛ خرید خوب
نماینده فوتبال اراک در هجدهمین هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق شد حریف صدر جدولی خود در خانه را شکست دهد.

به گزارش برنا از اراک ،  دو تیم آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز از ساعت 14 در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم آلومینیوم اراک موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد.

این دیدار که اولین تجربه رسول خطیبی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم آلومینیوم اراک بود در حالی برگزار شد که تیم آلومینیوم در بازی گذشته و معوق خود ازهفته چهاردهم در اراک مقابل رایکا بابل با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیده بود و تیم فجر سپاسی شیراز نیز دربازی گذشته و معوق هفته چهاردهم و در دیداری خارج از خانه نود ارومیه را با نتیجه یک بر صفر شکست داده بود.

با شروع بازی هیچ کدام از دو تیم تا دقیقه 40 موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند تا اینکه در این دقیقه محمد حسین کریم زاده موفق شد تیم فجر سپاسی شیراز را با یک گل پیش بیندازد تا آلومینیوم نیمه اول را با شکست راهی رختکن شود.

با شروع نیمه دوم، تیم آلومینیوم با ادامه حملات خود موفق شد در دقیقه 55 با گلزنی ابوالفضل عکاشه نتیجه را به تساوی بکشاند و 13 دقیقه بعد نیز سعید خردمند توانست گل دوم آلومینیوم اراک را به ثمر برساند تا این بازی در  پایان 90 دقیقه با همین نتیجه باقی بماند.

حالا رسول خطیبی که پیش از این و از ابتدای لیگ برتر دوره نوزدهم روی نیمکت ماشین سازی تبریز هم نتایج خوبی به دست آورده بود در نهایت پس از جدایی از تبریزی ها راهی اراک و تیم آلومینیوم شد و امروز نیز توانست در اولین دیداری که روی نیمکت تیم جدیدش می نشست سه امتیاز با ارزش به دست بیاورد. رسول پاشا که فقط ۴ روز از حضورش در تیم آلومینیوم می گذرد، توانست در‌مدت کم حضورش تاثیر زیادی روی نتیجه این بازی بگذارد و این سه امتیاز شیرین را از شیراز برای اراکی ها  سوغات بیارد.

بدین ترتیب تیم آلومینیوم اراک در هجدهمین بازی خود با سرمربیگری رسول خطیبی موفق شد مجموع امتیازات خود را به عدد 29 برساند و موقتا در رده ششم جدول قرار بگیرد. 

  کسب این نتیجه برای آلومینیوم سازان بیانگر آن بود که شوک هیئت مدیره باشگاه در تغییر کادر فنی مثبت بوده  و به احتمال زیاد اراکی ها در نیم فصل دوم بازی های متفاوتی را از خود به نمایش می گذارند،  و در هفته‌های آتی میتوانند در جمع مدعیان صعود خودنمایی  کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز