فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛

ولایت‌پذیری و اخلاص در عمل از جمله ویژگی‌های مهم و شاخص شهید سپهبد سلیمانی بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۰:۳۵
کد خبر: ۹۴۷۶۸۲
ولایت‌پذیری  و اخلاص در عمل از جمله ویژگی‌های مهم و شاخص شهید سپهبد سلیمانی بود
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهادت پرافتخار سپهبد «قاسم سلیمانی» بار دیگر زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید و اقتدار و قدرت مقاومت اسلامی را برجسته کرد.

به گزارش برنا از اراک ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در همایش سنگرسازان بی‌سنگر و گرامیداشت یاد شهید سلیمانی در اراک، افزود: حضور اقشار مختلف مردم در آیین تشییع پیکر پاک شهید سپهبد سلیمانی وحدت شکست ناپذیر ملت ایران را نشان داد و اقدام جنایتکارانه ترامپ را با بازخورد بالا در جهان محکوم کرد. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به مقام والای شهادت دست یافت ولی خون این شهید والامقام گریبان‌گیر ترامپ و استکبار جهانی شده و باید تاوان اقدام نابخردانه خود را بدهند.

سردار کریمی، ولایت‌پذیری  و اخلاص در عمل از جمله ویژگی‌های مهم و شاخص شهید سپهبد سلیمانی بود و این مهم نشان داد هرکجا رزمندگان اسلام گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبری باشند پیروز میدان هستند.

وی ادامه داد: راه‌های پیروزی  برای کشور و جبهه مقاومت همواره گشاده است و هزاران سردار سلیمانی با اراده و ایمان در برابر زیاده‌خواهی دشمنان می‌ایستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب بر دشمن‌شناسی مردم و مسوولان افزود: دشمنان اسلام و قرآن قصد دارند با تغییر باورها چیزهای دیگر را جایگزین آن کنندو همه باید هوشیار باشند.

کریمی افزود: شهادت سپهبد سلیمانی سردار مبارزه با تروریسم به دست شیطان بزرگ چهره واقعی استکبار جهانی را به مردم جهان نشان داد.

وی ادامه داد: اگر چه در گذشته بخشی از توان دشمن با انقلاب اسلامی در گیر بود ولی امروز دشمن به‌صورت رو در رو و با تمام توان به مبارزه با جمهوری اسلامی ایران برخاسته است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با توکل بر خدا و وجود مردم و سربازان دشمن‌شناس پشت سر مقام معظم رهبری دشمن را از نظر راهبردری شکست داده و آن را از نظر تاکتیکی وارد میدان کرده و در این نبرد نیز شکست با بدخواهان ظالم است.

کریمی اظهارداشت: رزمندگان اسلام و قرآن هیچ‌گاه خود را از نظر تجهیزات با دشمن مقایسه نکرده‌اند و باور به خدا و پیروزی از جمله مهمترین اعتقادات رزمندگان در نبرد با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و قرآن در ظاهر از مولفه‌های قدرت برخوردار هستند اما این مهم دلیل بر اقتدار آنان نیست و رزمندگان اسلام در طول چهار دهه گذشته با دستان خالی اقتدار دشمنان را شکسته‌اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی وجود رهبر دینی، آرمان‌های بزرگ، ملت بزرگ و دشمن بزرگ از جمله مهمترین عوامل اقتدار انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ایران اسلامی با برخورداری از رهبر دینی، آرمان‌ و ملت بزرگ از جمله مهمترین عوامل اقتدار انقلاب اسلامی است.

کریمی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم از رهبر معظم انقلاب موشک‌هایی به پایگاه نظامی آمریکا شلیک و قدرت آن را به چالش کشید.

وی با یادآوری فرموده رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه زمان بزن در رو تمام شده، گفت: این فرمایش متین نشان دهنده آن است که انقلاب اسلامی در اوج قدرت قرار دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۲۲ موشک از ایران اسلامی به سمت پایگاه‌های آمریکا در عراق شلیک شد که تلفات و خسارات  داشت.

کریمی گفت:  دشمن اسلام و قرآن با انجام عملیات‌های روانی و فشار و برخی در داخل دانسته و ندانسته و با پیش کشیدن بحث مذاکره به دنبال شکستن اراده مردم و رزمندگان اسلام بودند که شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خط بطلانی بر آن کشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز