معاون وزیر راه در یاسوج خبرداد؛

ساخت ۲۰۰ کیلومتر راه در کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۴۸۰۱۱
ساخت ۲۰۰ کیلومتر راه در کهگیلویه وبویراحمد
معاون وزیر راه در یاسوج خبرداد: عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ کیلومتر راه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ معاون وزیر راه و شهرسازی با ورود به یاسوج گفت: هدف از سفر به کهگیلویه و بویراحمد بازدید از محور پاتاوه ـ دهدشت، محور‌های ارتباطی استان ـ اصفهان و محور لنده ـ تشان است.

خادمی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها اعتبار مطلوبی در حوزه راه سازی دریافت می‌کند افزود: عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ کیلومتر راه در این استان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

او با بیان اینکه محور پاتاوه ـ دهدشت، کهگیلویه و بویراحمد را به چهار قسمت تقسیم می‌کند افزود: پیشرفت کاری این محور به سمت بهبهان ۹۰ درصد است که تلاش می‌شود در شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

خادمی با اشاره به اینکه تا کنون برای محور پاتاوه به دهدشت ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شد اضافه کرد: فردا از این محور بازدید و زمان نهایی بهره برداری از این طرح اعلام می‌شود.

معاون وزیر راه در خصوص محور لنده به تشان نیز گفت: اعتبار این محور در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است که قطعه اول آن با اعتبار اولیه ۴۶ میلیارد تومان  امروزاجرایی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز