تقی زاده:

دستگاه های دولتی با برون سپاری کارها، جوانان را به میدان بکشند

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۳:۵۰
کد خبر: ۹۴۸۱۳۸
دستگاه های دولتی با برون سپاری کارها، جوانان را به میدان بکشند
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: از تمامی برنامه ها و ایده های جوانان که با توسعه ارتباط لازم را داشته باشد تا جایی که ممکن باشد حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم دستگاه های دولتی با برون سپاری کارها، جوانان را به میدان بکشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، همایش معرفی سازمانهای مردم نهاد جوانان شهرستان مرند با محوریت آشنایی با بسترها و ظرفیت‌های این سمن ها برگزار شد.

در این مراسم که توسط سمن‌های ندای‌محبت، ایشیق یول، کارآفرینان جوان، افق روشن، حافظان فرهنگ مارات، همای فردای روشن جوان، گردشگران جوان مانا، حامیان جوان روستا و با همکاری فرمانداری شهرستان مرند برگزار شد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ضمن ابراز تاسف از حادثه ترور سردار شهید سلیمانی و جان باختن تعدادی از هم وطنان در مراسم تشییع و سقوط هواپیما در تهران گفت: کل ایران این روزها، ساعات سختی را پشت سر می گذارند.

تقی زاده ادامه داد: انتقام سخت بایستی همه جانبه باشد و صرفا مختص انتقام نظامی نیست و هم‌پا با تمامی نهادهای ایران، جوانان نیز با اقدامات خود در زمینه های مختلف انتقام همه جانبه ای از آمریکا بگیرند.

وی با اشاره به این نکته که سمن ها به عنوان یکی از مهمترین ارگان‌های جامعه مدنی، غیر سیاسی، غیر انتفاعی و غیر دولتی هستند گفت: در کارهای سازمان مردم نهاد بایستی بایستی مرز بندی دقیق با فعالیت های دولتی را در نظر بگیریم. .

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی بایستی تدابیری اتخاذ کنند که با برون سپاری کارهای خود، پای جوانان را به میدان بکشند و با حمایت‌های خود پتانسیل های موجود در جوانان را بالفعل کنند.

وی با اشاره به این نکته که سردار موفقی همچون شهید سلیمانی از همان سن ۲۳ سالگی در جنگ به سمت فرماندهی رسیده بود گفت: از عدم اعتماد به جوانان و نبود مکانیزم مناسب برای نیرو سازی در بین ایشان هیچ نهادی سود نخواهد برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز