مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی؛

۶۷ اثر از هنرمندان استان به دبیرخانه دهمین جشنواره نمایش‌های کوتاه صحنه‌ای ارسال شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۵:۵۸
کد خبر: ۹۴۸۵۷۶
۶۷ اثر از هنرمندان استان به دبیرخانه دهمین جشنواره نمایش‌های کوتاه صحنه‌ای  ارسال شد
مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی گفت: ۶۷ اثر، طرح و نمایشنامه از هنرمندان نقاط مختلف استان به دبیرخانه دهمین جشنواره نمایش‌های کوتاه صحنه‌ای استان ارسال شد.

به گزارش برنا از اراک ، خلیل خسروبیگی افزود: مراحل بازبینی آثار و طرح‌های رسیده به دبیرخانه دهمین جشنواره نمایش‌های کوتاه صحنه از امروز آغاز شده و نتایج نهایی ۲۳ دی ماه جاری اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: دهمین جشنواره نمایش‌های کوتاه صحنه استان مرکزی با مشارکت حوزه هنری و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با هدف شناسایی، جذب و پرورش هنرمندان جوان عرصه هنرهای نمایشی و تولید آثار فاخر هنری مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی، با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی، برگزار می‌شود.

مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: توجه به مفهوم رونق تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، نگاه ویژه به مضامین اجتماعی در جهت ترویج ارزش‌های دینی، انسانی و اخلاق اجتماعی و عدالت، امید، نشاط اجتماعی و پرهیز از خشم و خشونت از اولویت‌های اصلی این جشنواره است.  

خسروبیگی بیان کرد: آثاری که بر اساس قصص قرآنی، حکایات و داستان‌های ادبی تولید و به دبیرخانه ارسال شده باشند، از اولویت انتخاب برخوردار خواهند بود.

وی اظهار داشت: دهمین جشنواره نمایش‌های کوتاه صحنه استان مرکزی از ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه امسال در اراک برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز