معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان خبر داد:

انجام عملیات برف‌روبی و بازگشایی جاده در ۳۰۰ کیلومتر مسیر سمنان

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۵:۴۳
کد خبر: ۹۴۸۶۹۴
انجام عملیات برف‌روبی و بازگشایی جاده در ۳۰۰ کیلومتر مسیر سمنان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: عملیات زمستانی شامل برف‌روبی، بازگشایی مسیر و … در ۲۸۶ کیلومتر مسیر استان انجام‌شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمدرضا عرب احمدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل حمل‌ونقل و راهداری استان سمنان، بابیان اینکه عملیات راهداری زمستانی در ۲۸۶ کیلومتر از راه‌های استحفاظی استان طی هفته گذشته انجام‌شده است، تأکید کرد: بیشترین عملیات سهم جاده‌های مرتفع کوهستانی بوده است.
 
وی با اشاره به با بارش شدید نزولات جوی طی هفته گذشته در محور‌های مواصلاتی استان سمنان، افزود: با انجام این بارش‌ها انجام عملیات راهداری زمستانی شامل برف‌روبی، نمک‌پاشی در محور‌های مواصلاتی استان ضرورت داشت که با تلاش همکاران راهداری این امر صورت گرفت.
 
معاون راهداری اداره کل حمل‌ونقل و راهداری استان سمنان گفت: نگهداری زمستانی مجموعه‌ای از عملیات راهداری است که در طول زمستان با توجه به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی و به دلیل برودت هوا به وظایف راهداری اضافه می‌شود.
 
عرب احمدی بابیان اینکه عملیات زمستانی در محور‌های مهدی‌شهر – شهمیرزاد، سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان شامل مسیر آهوان و آبخوری، فولاد محله – پشت کوه و شهمیرزاد-چاشم-خطیرکوه و … با ۳۴ دستگاه ماشین راه‌سازی انجام‌شده است همچنین ۳۶۶ تن شن و نمک در طی این عملیات راهداری مورداستفاده قرار گرفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز