استاندار سمنان:

ارتقای مهارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی با جدیت در دستور کار قرار گیرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۸:۱۶
کد خبر: ۹۴۹۱۹۵
ارتقای مهارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی با جدیت در دستور کار قرار گیرد
استاندار سمنان گفت: ارتقای مهارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی با آموزش‌های کاربردی در استان سمنان با جدیت پیگیری و در دستور کار قرار‌ گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت استانداری سمنان افزود: ۱۰ شاخص اصلاح و شفافیت نظام اداری با تلاش مدیران کل ستادی استانداری و فرمانداران در دستور کار و در گام اجرایی قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: توجه و ریشه‌کنی به فساد اداری باید مورد توجه قرار گیرد و با تلاش مضاعف برای توسعه استان با بهره گیری از رویکردهای کاربردی و عملی اقدام شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های پژوهشی باید کاربردی باشد، تصریح کرد: با دستگاه‌های اجرایی که بر روی طرح‌های غیرکاربردی هزینه می‌کنند، برخورد شود.
وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های از این دست فرصت مثبت برای اصلاح و شفاف سازی نظام اداری در استان سمنان است.
آشناگر با اشاره به اینکه بسیاری از مدیران ستادی استانداری سمنان در نظم کاری و در اجرای دیگر شاخص‌ها خوش درخشیدند، گفت: ادامه این روند در اصلاح ساختار اداری و شفافیت در کار بسیار تاثیر گذار است.
استاندار سمنان افزود: پست‌های سازمانی بدون استفاده در استانداری سمنان زیاد است که باید در ارتباط این موضوع تغییراتی انجام شود.
وی اضافه کرد: با توسعه فناوری‌ها استفاده از نیروی انسانی در استانداری سمنان باید هدفمند باشد و چرخش شغلی با تصمیم‌های نظام‌مند مورد توجه باشد.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز