برگزاری رزمایش خدمت متعالی برق در سمنان

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۹:۳۲
کد خبر: ۹۴۹۷۰۹
برگزاری رزمایش خدمت متعالی برق در سمنان
رزمایش خدمت متعالی برق جهت اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق جنوب سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرماندار سمنان در این رزمایش با بیان اینکه امروز با تلاش شرکت توزیع برق و با توجه به لزوم بهسازی شبکه برق در جنوب سمنان این رزمایش برگزار شده است گفت: طبق تعهد شرکت توزیع برق در سفر استاندار به مناطق جنوبی سمنان مقرر نشده که برق این مناطق به سرعت اصلاح و بهسازی شود.
سید عباس دانایی افزود: در این رزمایش عملیاتی که در زمان معمولی در 18 روز کاری انجام می شود را به 4 ساعت کاهش داده و این سرعت عمل در اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق بسیار مهم است.
وی افزود: اصلاح و بازسازی برق در مناطق جنوب سمنان می تواند کمک مهمی به روستاها و واحدهای تولیدی این مناطق داشته باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هم با بیان اینکه این بیست و پنجمین مانوری است که در سال جاری توسط شرکت توزیع برق استان انجام شده است گفت: به طور معمول ماهانه تعداد 2 مانور در سطح استان توسط شرکت توزیع برق استان انجام می شود.
سید محمد موسوی زاده با بیان اینکه در این مانور تعداد 9 تیم عملیاتی متشکل از 69 نیروی بالارو و سیم بان حضور یافته اند افزود: 10 خودرو سبک و 4 خودرو سنگین نیز در این رزمایش به کار گرفته شده است.
وی افزود: هدف از این مانور آمادگی نیروهای عملیاتی در زمان بحران بوده و با توجه به طول 20 کیلومتری مسیر جنوب سمنان در این زمان 4 ساعته اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق بیش از چهار کیلومتر از این مسیر در فاز اول انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز