مراسم افتتاحیه و کارگاه مقدماتی آموزش بورس جوانان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۲:۵۷
کد خبر: ۹۴۹۷۵۶
مراسم افتتاحیه و کارگاه مقدماتی آموزش بورس جوانان برگزار شد
به همت تشکل مردم نهاد ذهن خلاق و جوانان معراج و با مشارکت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان؛ افتتاحیه و کارگاه مقدماتی بورس جوانان در سالن حکیم الاهی سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، در راستای اجرایی نمودن طرح خانه بورس جوانان، به همت تشکل مردم نهاد ذهن خلاق و جوانان معراج  و با مشارکت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان؛ افتتاحیه و کارگاه مقدماتی بورس جوانان در سالن حکیم الاهی سمنان برگزار شد.

در این مراسم، مصطفی مرادی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان به بیان مهمترین اولویت های حوزه جوانان پرداخته و بیان داشت اولویت اصلی حوزه جوانان در سال 98 کارآفرینی و تاکید بر نهضت مهارت آموزی در استان سمنان است که در این راستا طرح خانه بورس جوانان به پیشنهاد سمن جوانان ذهن خلاق و حمایت اداره کل ورزش و جوانان در حال اجرا است. در این طرح جوانان علاقمند و با تاکید بر اعضای سمن های جوانان در یک دوره آموزشی بورس شرکت کرده و برای ورود به این بازار آماده می شوند در انتها نیز لیگ ستارگان بورس برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان بر اساس پول مجازی به معامله در فضای واقعی بورس می پردازند.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای سواد تخصصی جوانان در حوزه بورس و جلوگیری از زیان های ناشی از عدم آگاهی دقیق در این موضوع دانست که در نهایت می تواند به رونق اشتغال و تولید در جامعه کمک کند.

در ادامه جلسه نیز مبانی و مباحث مقدماتی بورس توسط خانم امیرجان از مدرسین با سابقه این حوزه برای عموم علاقمندان به مدت دو ساعت تدریس شد و جلسه با پرسش و پاسخ حاضرین به پایان رسید.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

463504523_392664

thumbnail

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز