معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

دستاوردهای اقتصادی و عمرانی استان سمنان نیازمند معرفی است

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۳:۵۳
کد خبر: ۹۵۰۳۴۵
دستاوردهای اقتصادی و عمرانی استان سمنان نیازمند معرفی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: دستاوردهای اقتصادی و عمرانی استان سمنان برای افزایش نشاط اجتماعی نیازمند معرفی به اقشار مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ منوچهر فخری روز سه‌شنبه در ششمین نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) افزود: مردم ایران در هر زمان ، که نیاز بوده در صحنه حضور داشته باشند با عزم مثال زدنی، حضور و دلدادگی خود را به نظام جمهوری اسلامی به جهانیان اثبات کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: بیان اقدام ها و دستاوردهای دولت در استان سمنان در بخش های مختلف اقتصادی مغفول مانده است که باید دستگاه های اجرایی ، توفیق ها را به مردم اطلاع رسانی کنند.
فخری افزود: استان سمنان به عنوان کارگاه بزرگ عمرانی مطرح است که در امر اطلاع رسانی این طرح ها غفلت می شود.
وی افزود: خدمات و دستاوردهای دولت در سال های گذشته کمتر به مردم اطلاع رسانی شده است و زیرساخت ها برای رونق اقتصادی در استان با اجرای طرحهای عمرانی در استان فراهم شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: راه سازی، ساخت سد ، ساخت تقاطع غیر هم سطح ، طرح های عمرانی شهرداری ها و ساخت مسکن در منطقه کالپوش از اقدام های در دست اجرا برای توسعه و آبادانی در استان است.
فخری گفت: در بحث شهرداری ها استان سمنان رتبه دوم کشور در جلب رضایتمندی مردم را دارد و نگاه منطقی استاندار سمنان و رهنمودهای ایشان در این آمار مطلوب، بسیار قابل توجه است.
وی تصریح کرد: ۹۵ درصد از مصوبه های دور اول سفر ریاست محترم جمهوری تخصیص و جذب شد و بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال دیگر برای دوم سفر ریاست جمهوری تخصیص داده می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: دهه فجر امسال کلنگ‌زنی و افتتاح طرح های مختلف عمرانی را در استان شاهد خواهیم بود.
ایشان افزود: برنامه ریزی ها برای سفرهای نوروزی ۹۹ در دستور کار قرار گیرد و آمار نشان می دهد هر گاه مسئولان مربوطه پای کار بوده اند ، حتی در اوج سفرها نیز کمترین تصادف‌ها را شاهد بوده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز