معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

حضور مسئولان در بین اقشار مردم ملموس باشد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۸:۲۱
کد خبر: ۹۵۰۳۵۰
حضور مسئولان در بین اقشار مردم ملموس باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حضور مسئولان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در بین اقشار مردم پررنگ و ملموس باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حبیب الله خجسته‌پور روز سه‌شنبه در ششمین نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) افزود: با توجه به اینکه زمان اندکی تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است ، مباحث در رابطه با این موضوع دارای اهمیت می باشد.
وی خاطر نشان کرد: رقابت، مشارکت سلامت و امنیت محورهای اصلی برگزاری انتخابات پرشور در دوم اسفند است و وزارت کشور نسبت به اجرای دقیق این موضوعات تاکید دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: وظیفه مستقیم سلامت و امنیت در انتخابات برعهده وزارت کشور است که در ابعاد مختلف برای اجرای این مهم در ماه‌های گذشته اقدام شد.
وی اضافه کرد: با حفظ بی‌طرفی سعی کردیم وظیفه امنیت و سلامت انتخابات در بین داوطلبان، نامزدهای انتخابی و اقشار مردم به خوبی در استان اجرا کنیم و این رویه مهم ادامه می‌یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در دوم اسفند شاهد انتخابات سالم و امن در استان خواهیم بود و ستاد انتخابات استان سمنان در اجرای دومولفه رقابت و مشارکت به صورت غیرمستقیم نقش ایفا می‌کند.
وی تصریح کرد: آگاهی بخشی ، اعتماد سازی و رضایت مندی از مولفه‌های مهم برای رقابت پرشور در انتخابات است.
خجسته پور اضافه کرد: برای آگاهی سازی باید رویکردهای کارشناسی مورد توجه قرار گیرد و نقش و اهمیت مردم مورد توجه باشد.
وی اضافه کرد: نقش رسانه‌ها برای اعتمادسازی و آگاهی بخشی برای بیان دستاوردهای مسئولان دستگاه‌های اجرایی و افزایش رضایتمندی مورد توجه باشد.
وی تصریح کرد: پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به مردم و مطالبه‌گری آحاد جامعه مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در بین مردم پررنگ شود و ارتباط با سمن ها بانوان، ورزشکاران ، طلاب ، روحانیون ، ورزشکاران ، معلمان ، رای اولی ها، کارگران ، بازاریان، فعالان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و... مورد توجه باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اصل بی طرفی در انتخابات با جدیت تمام از سوی مدیران دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

منبع:روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

نظر شما