معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

حضور پر رنگ مردم، امسال دهه فجری باشکوه تر و زیباتر را رقم می زند

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۶:۵۴
کد خبر: ۹۵۰۹۸۲
حضور پر رنگ مردم، امسال دهه فجری باشکوه تر و زیباتر را رقم می زند
دکتر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: امسال قطعا و یقینا حضور پررنگ مردم عزیز و شریف ما، دهه فجر را ویژه تر، با شکوه تر و زیباتر می کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز چهارشنبه در کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، گفت: مردم ما همواره ثابت کرده اند با آرمانهای نظام و انقلاب هستند و پشتیبان ولایت فقیه بوده، هستند و خواهند بود و امسال نیز این‌ حضور پررنگ و حماسی، دهه فجری زیباتر و باشکوه تر برای این نظام رقم خواهد زد.
وی ادامه داد: مردم ما با حضور پرشور و حماسی خود در برهه های مختلف انقلاب در صحنه و پای آرمان های این انقلاب و نظام بودند و دیدیم ۲۵ میلیون نفر در تشییع بی نظیر سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.
فخری در ادامه تاکید کرد: اولین سیلی که آمریکا از کشور ما و مردم ما دریافت کرد، حضور پررنگ، حماسی و بی نظیر مردم در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش بود.
معاون عمرانی استاندار سمنان بیان داشت: سیلی دوم نیز شکست هیبت و هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه بود که توسط برادران عزیز ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق به پیکره آمریکا زده شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دهه فجر امسال دهه فجر ویژه ای است که نیاز است با توجه به حضور پررنگ مردم در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، امسال بیشتر و بهتر جشن انقلاب را برگزار کنیم.
معاون استاندار سمنان با بیان این مطلب که دستور کار بسیار مطلوب با شاخص های خوبی در این کارگروه در نظر گرفته شده است، تاکید کرد بر طبق این دستورالمعل در ادامه پیش خواهیم رفت و انشالله با برنامه ریزی دقیق و مدون برای حضور پررنگ مردم و مسئولین و آحاد مردم، جشن های پیروزی انقلاب در سال جاری را باشکوه تر و زیباتر برگزار خواهیم کرد.
 
منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز