امروز رخ داد؛

ضرب العجل استاندار کرمانشاه برای سنگ فرش آبشوران

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۲:۱۲
کد خبر: ۹۵۱۹۶۲
ضرب العجل استاندار کرمانشاه برای سنگ فرش آبشوران
استاندار کرمانشاه برای مدیران شهرداری ضرب العجلی تعیین کرد تا اگر در مدت یک ماه سنگ فرش بخشی از رودخانه آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری را انجام ندهند، از سمت خود کنارگیری کنند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ آبشوران رودخانه‌ای است که از دل شهر یک میلیون نفری کرمانشاه عبور می‌کند و به محلی برای ریزش فاضلاب و زباله‌ها تبدیل شده است.

منشا این رودخانه که سراب قنبر در جنوب غرب کرمانشاه است با عبور از دل محلات شهر راهش را تا رودخانه قره سو در ضلع شمال شرقی کرمانشاه ادامه می دهد و با این رودخانه یکی می شود.

مدت‌ها پیش مسوُولیت ساماندهی این رودخانه بر عهده شهرداری بود اما باتوجه به اهمیت پروژه برای شهر کرمانشاه، ۱۲ مهرماه سال ۹۱ با هدف جداسازی فاضلاب از رودخانه آبشوران و ساماندهی آبهای سطحی به شرکت آب منطقه ای سپرده شد.

از آن زمان تاکنون نه تنها این رودخانه ساماندهی نشده، بلکه روند اجرای پروژه در محله هایی همچون پارکینگ شهرداری برای شهروندان و کسبه محل مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.

بخشی از ساماندهی این رودخانه که در محدوده پارکینگ شهرداری کرمانشاه قرار داشت به طول ۱۲۰ متر اواخر پاییز امسال به شکل کانال در آمد و روی رودخانه نیز بسته شد اما شهرداری کرمانشاه تاکنون برای آسفالت آن اقدامی انجام نداده است.

استاندار کرمانشاه روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در خصوص تاخیر شهرداری برای آسفالت این محدوده به شهردار و معاونان وی تذکر داد.

«هوشنگ بازوند» تاکید کرد: باید هرچه زودتر روند آسفالت و ساماندهی این محدوده به پایان برسد تا مردم در اسفند ماه و در آستانه نوروز با مشکل روبه رو نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز