استاندار سمنان تاکید کرد:

لزوم جامع نگری و کلان اندیشی مدیران

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۹:۵۱
کد خبر: ۹۵۲۰۳۸
لزوم جامع نگری و کلان اندیشی مدیران
استاندار سمنان گفت: اجرای سندهای راهبردی و پژوهشی در استان سمنان با جامع و کلان‌نگری قربانی ایده‌های شخصی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست شورای نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: طرح‌های اقتصادی، اجتماعی، گردشگری، کشاورزی و فرهنگی قابل توجهی با تلاش و همکاری استادان دانشگاه پژوهشی در دست تدوین و اجرا است که با تکمیل این سندهای راهبردی گام‌های اساسی برای توسعه استان برداشته می شود.
وی خاطر نشان کرد: سندهای راهبردی تدوین شده در استان مسیر راه هموار برای توسعه روزافزون است که مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام‌قد برای اجرای این طرح اقدام کنند.
استاندار سمنان ادامه داد: در اجرای طرح‌های کلان استان سلیقه ای عمل نشود و نباید این سندهای مطالعاتی قربانی ایده‌های شخصی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی شود.
آشناگر تصریح کرد: تلاش شود، طرح‌هایی که در سال‌های گذشته پژوهش شد یا براساس مقتضیات زمانی دلیلی برای پژوهش آن وجود ندارد، پژوهش مجدد نشود.
وی افزود: حمایت از طرح‌های پژوهشی که با هدف توسعه استان در ابعاد مختلف تدوین شد، تمام‌قد در دستور کار است.
استاندار سمنان گفت: توجه به رویکردهای پژوهشی و کاربردی برای توسعه استان مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
آشناگر تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و استادان دانشگاه از طرح‌هایی که به توسعه در اقتصاد و دیگر بخشها نمی انجامد، ورود نکنند.
وی گفت: اجرای طرح‌های مطالعاتی به افراد دارای صلاحیت واگذار شود و این طرح‌های پژوهشی باید با افرادی واگذار شود که اهلیت این کار را داشته باشند.
استاندار سمنان اضافه کرد: طرح‌های پژوهشی به‌ گونه‌ای باشد که پژوهشگران موظف باشند از طرح‌های مطالعاتی خود تمام‌قد دفاع کنند.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز