معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی؛

فراخوان عمومی برای انتخاب شعار گردشگری امسال داده شده است

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۹:۲۶
کد خبر: ۹۵۲۰۴۱
فراخوان عمومی برای انتخاب شعار گردشگری امسال داده شده است
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: استقرار ۱۲ نوروزگاه در مبادی ورودی و خروجی و در محل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی پر بازدید این استان برای آغاز سال نو پیش‌بینی شده است.

به گزارش برنا از اراک ، حسن حسینی در نخستین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان مرکزی افزود: این نووزگاه‌ها در ۳۰ کیلومتری مبادی ورودی شهرستان‌ها جانمایی شده و لازم است همکاری و تعامل فرمانداران و شهرداران برای برپایی آن‌ها جلب شود.

وی اظهار داشت: آمار و ارقام ارایه شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی از سال گذشته نشان دهنده افزایش حجم سفرها و بازدید مسافران و گردشگران از استان است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: تابلوهای معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان که نیاز به ترمیم و مرمت دارند با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد.

حسینی افزود: فراخوان عمومی برای انتخاب شعار گردشگری امسال داده شده و به نفرات برنده جایزه تعلق می‌گیرد.

وی اظهار داشت: بازرسی از رستوران‌های بین راهی در ایام نوروز ۹۹ برای ارایه کیفی غذا انجام خواهد شد و متولیان امر باید در صورت مشاهده تخلف، اقدامات قانونی را اعمال کنند.

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: اسکان مسافران به بهترین وجه از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان است که باید با نصب بنرهای راهنمایی، تجهیز محل‌های اسکان و سایر نیازمندی‌های مسافران نوروزی، اطلاع رسانی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز