امام جمعه خمین؛

سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه نهادینه شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۶:۴۵
کد خبر: ۹۵۲۴۰۹
سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه نهادینه شود
امام جمعه خمین ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و یکی از راهبردهای شورای فرهنگ عمومی دانست و گفت: این سبک از زندگی باید در جامعه نهادینه شود و نقش دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این زمینه مهم است.

به گزارش برنا از اراک ، حجت الاسلام سید علی حسینی‌پور  در نشست شورای فرهنگ عمومی خمین افزود: مسوولان باید از اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد تقویت ارزش‌ها و فرهنگ و سنن منطبق با سبک زندگی اسلامی حمایت کنند.

وی اظهار داشت : مسوولان باید مصوبات و تصمیمات شورای فرهنگ عمومی را  در حوزه کاری خود را دنبال و اجرایی کنند تا نتایج آن در راستای ارتقای فرهنگ جامعه دیده شود.

وی اضافه کرد:نشست‌های شورای فرهنگ عمومی فرهنگ جامعه را ارتقا می‌دهد و تصمیمات این شورا نقش موثری در ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی و سبک زندگی اسلامی و دوری از سنت‌های غلط در جامعه دارد.
امام جمعه خمین با اشاره به اینکه ترویج ارزش‌های اخلاقی در جامعه ضروری است، تصریح کرد: رعایت اخلاق و انجام فعالیت‌ها براساس ارزشهای اسلامی فرهنگ جامعه را در مقابل هجمه‌های دشمن مقاوم می‌کند.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: طراحی پوشاک، معماری ساختمان و دکوراسیون واحدهای مسکونی اگر براساس ارزشهای دینی باشد مانع ورود عناصر فرهنگی بیگانه و ضد ارزش‌ها به خانواده و جامعه می‌شود.
وی یادآور شد: به منظور مقابله با تهدیدات فرهنگی باید در تمام حوزه های اقتصادی و اجتماعی از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز