نایب رییس شورای اسلامی؛

کمک یک میلیارد ریالی شهرداری اراک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۹:۰۶
کد خبر: ۹۵۳۴۴۳
کمک یک  میلیارد ریالی شهرداری اراک به  مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان
نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: مدیریت شهری اراک با مجوز رسمی شورای اسلامی یک میلیارد ریال برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اختصاص داد.

به گزارش برنا از اراک ، مرتضی سورانه افزود: این مهم با مصوبه صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک باهدف جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به هموطنان سیستانی صورت گرفته و شهرداری اراک قرار است از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۷ این رقم را  با هماهنگی شورای اسلامی و شهرداری زاهدان برای جبران بخشی از الام سیل‌زگان هزینه کند.

وی بیان کرد: تسریع در کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان می‌تواند بخشی از مشکلات، خسارات و دردهای این افراد را کاهش دهد.

نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک در بخش دیگری از سخنانش گفت: در راستای کاهش گره‌های ترافیکی و توسعه شهر اراک نیز ایجاد زیرگذر در جاده تهران به اراک، تکمیل پل شهید سیدی و زیرگذر میدان مقاومت نیز در این شورا به تصویب رسیده است.

سورانه اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها یک‌هزار میلیارد ریال منابع مالی می‌طلبد که در هماهنگی با قرارگاه خاتم الانبیا فرآیند اجرایی آن از این طریق پی گرفته خواهد شد.

وی گفت: شورای اسلامی کلانشهر اراک نگاه ویژه‌ای به افزایش نشاط اجتماعی و بهبود روحیه شهروندان دارد و در این راستا نیز گام‌های بلندی برداشته و برنامه‌های ویژه‌ای نیز در دستور کار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز