بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به شهرستان بافق تخصیص یافت

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۶:۵۲
کد خبر: ۹۵۳۶۲۶
بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به شهرستان بافق تخصیص یافت
بخشدار مرکزی بافق گفت: اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال برای شهرستان بافق اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ در جلسه‌ای با حضور بخشدار مرکزی، نماینده بنیاد برکت، اعضای شورای اشتغال بخش و تعدادی از دهیاران در خصوص معرفی طرح‌های اشتغال‌زا برای اخذ تسهیلات بنیاد برکت برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

داوود پورامینی بخشدار مرکزی گفت: در رابطه با معرفی تسهیلات برای اشتغال پایدار روستایی توانستیم با همکاری دستگاه‌ها و ادارات مرتبط رتبه برتر استان را کسب کنیم.

او در ادامه افزود: امیدواریم این بار نیز با برطرف شدن موانع شاهد موفقیت در تخصیص تسهیلات به روستاییان باشیم.

پور امینی همچنین خواستار روند تسهیل کننده در شناسایی و جذب کارآفرینان و متقاضیان تسهیلات شد.

نماینده بنیاد برکت استان در این خصوص گفت: تعداد ۳۰۰ طرح به عنوان سهمیه شهرستان بافق در سال جاری پیش بینی شده است که با معرفی تسهیل گر جذب خواهد شد.

رضایی اولویت دریافت تسهیلات را با متقاضیان ساکن در روستا‌ها و سپس شهروندان دانست و مبلغ آن را چهارصد میلیون ریال به ازای هر نفر اشتغال اعلام کرد.

در این جلسه همچنین با نظر اعضای جلسه اولویت‌ها و رسته‌های شغلی مورد نیاز شهرستان برای معرفی طرح‌ها تعیین و مقرر گردید پس از تعیین تسهیل گر توسط بنیاد نسبت به معرفی و ارسال طرح‌ها اقدام شود.

با پیشنهاد و اعلام آمادگی جهت جذب تسهیلات و ایجاد اشتغال، تعداد ۵۰۰ طرح به عنوان سهمیه شهرستان در سال ۹۹ به استان پیشنهاد تا در صورت تصویب به شهرستان تخصیص گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز