نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

شورای نگهبان با نظر خود انتخاباتی پر شور را رقم بزند / پایگاه های امریکا در هر جایی از منطقه که باشد در تیررس ماست

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۷:۳۰
کد خبر: ۹۵۳۹۸۷
شورای نگهبان با نظر خود انتخاباتی پر شور را رقم بزند / پایگاه های امریکا در هر جایی از منطقه که باشد در تیررس ماست
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آمریکا بداند اگر اقدامی علیه ایران انجام دهد، پایگاه هایش در هر نقطه از منطقه در تیررس ایران است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در هفتمین جلسه شورای اداری استان مرکزی در سال ۹۸ که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به اتفاقات هفته های اخیر بیان کرد: کشور ما هفته های حساس، تاریخی، سرنوشت ساز و افتخارآمیزی را پشت سر گذاشت، هر چند ضایعات تلخی چون شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراین را تجربه کردیم که فراموش شدنی نیست و باید پیشگیری و پیگیری لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: این شهادت چهره کریه امریکا، انگلیس و اسرائیل و از طرفی چهره مظلوم ایران، جبهه مقاومت و ملت را نمایش گذاشت و امیدواریم که جوانان انتقام این خون را دشمنان بگیرند و شر امریکا و اسرائیل از سر منطقه کم شود.

امام جمعه اراک با اشاره به نماز جمعه هفته قبل تهران به امامت رهبر معظم انقلاب که برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین بود، افزود: این نماز جمعه در واقع یک رفراندوم وفاداری به رهبری، جمهوری اسلامی، وحدت ملی، انسجام و ... بود. این نماز جمعه، اقدام موشکی به پایگاه های امریکا در عراق و حضور میلیونی مردم در ۴ روز تشییع پیکر شهدای مقاومت هر کدام یک ایام الله است و افرادی که می خواستند از حادثه سقوط هواپیما سوءاستفاده کنند تودهانی خوردند.

وی تصریح کرد: امریکا بداند اگر اقدامی علیه ایران انجام دهد، جمهوری اسلامی عاجز نیست، قدرت داریم و پایگاه های امریکا در هر جایی از منطقه که باشد در تیررس ماست. امید است که سیلی محکمتری به صورت امریکا زده شود. این شهادت آغاز راه است و تاریخ همه چیز را ثبت می کند.

دری نجف آبادی با اشاره به دو ماه پایانی سال و انتخابات پیش رو بیان کرد: هیات اجرایی و نظارت استان کار خود را انجام دادند و امید است که شورای نگهبان نیز با نظر خود انتخاباتی پر شور را رقم بزند و همه جناح ها در مجلس آینده که برآیند جمهوری اسلامی است حاضر باشند و تصمیمات حکیمانه بگیرند.

وی گفت: به هرحال امیدواریم برای انتخابات مجلس آماده باشیم و شورای نگهبان نیز با سعه صدر عمل کند و مصلحت نظام و ملت را مورد توجه قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید به جای تبلیغ منفی علیه هم، همه جامعه را به حضوری فعال، دلسوزانه و مسئولانه و حداکثری تشویق کنیم، ما مجلسی برآمده از رای ۸۰ میلیون نفر می خواهیم. هیات نظارت در استان مرکزی عملکرد نسبتا خوبی داشت و امید است که شورای نگهبان هم حکیمانه نظر بدهد و یک حماسه و یوم الله دیگری به نام انتخابات رقم بخورد.

وی به دهه مبارک فجر، چهلمین روز شهادت شهدای مقاومت و ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مبادا دشمن فکر کند مردم ما دلسرد شده اند، در این روزهای پیش رو باید ارتباطات با مردم را تقویت کرد و استان مرکزی می تواند استانی پیشرو در این امر باشد، خوشبختانه استان مرکزی در حوادث آبانماه و دیماه اتفاق خاصی را شاهد نبود که این امر حاصل مراقبت و هوشیاری مردم و مسئولان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز