طی نه ماهه سال جاری صورت گرفت:

سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریالی در بخش صنعت استان سمنان

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۰:۰۵
کد خبر: ۹۵۴۲۰۴
سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریالی در بخش صنعت استان سمنان
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت در نه ماهه سال جاری ، افزون بر 4100 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه صنعت استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرامرز محبوبی با اعلام این خبر گفت: در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری 4170 میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود 1720 نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

وی تصریح کرد: در نه ماه گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر چهل و یک هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود 41هزار نفر پیش‌بینی شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در نه ماه سالجاری ، 1775 مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت ، 133 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و 1642 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

فرامرز محبوبی با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اظهار داشت: طی پایش صورت گرفته از واحدهای تولیدی استان تا کنون 1812 واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود 55هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از 51هزار نفر در استان شده اند.

نظر شما