افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۲:۴۴
کد خبر: ۹۵۴۵۷۹
افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز خواستار استفاده بهینه مردم از گاز شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ رحمان خادم در نشست هماهنگی شورای مدیریت بحران گفت: با توجه به برودت هوا مصرف گاز امروز پنجشنبه نسبت به روز گذشته ۵ درصد افزایش داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش مصرف داشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ماه‌های آذر و دی به ترتیب ۱۶ و ۱۷ درصد افزایش مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در خصوص گاز نداریم، مصرف گاز استان در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا نسبت به سال گذشته ۱۷ افزایش داشته است، عنوان کرد: با توجه به وجود خطوط پرفشار به مردم توصیه می‌کنیم مصرف بهینه داشته باشند چرا که اولویت ما مشترکین خانگی است. هم‌اکنون گاز سیمان یاسوج قطع است و در صورت اعلام ستاد شرکت ملی گاز، مصارف صنعتی و سی.ان.جی‌ها با هماهنگی قطع می‌شود.

این مسوول به مردم توصیه کرد مصرف بهینه گاز را رعایت کنند و دمای خانه را بین ۱۸ تا ۲۲ درجه نگه‌ دارند، از پرده‌های ضخیم استفاده کنند و منافذ و پنچره‌ها را جهت جلوگیری از هدر رفت ببندند.

وی با اشاره به توجه مردم به اطلاعیه‌های شرکت گاز خاطرنشان کرد: ان‌شاالله بتوانیم فرهنگ مصرف بهینه را در استان داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز