قایم‌مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک؛

استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی برق یکی از چالش‌های جدی است

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۲:۲۴
کد خبر: ۹۵۵۷۵۴
قایم‌مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان اراک گفت: ۱۰۵ انشعاب برق غیرمجاز در این شهرستان امسال شناسایی و جمع‌آوری شده است.

به گزارش برنا از اراک ، حسن کیوان‌پور افزود: استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی برق یکی از چالش‌های جدی است که صدمات و خسارات قابل توجهی به شبکه برق وارد می‌کند.

وی بیان کرد: تلاش‌ها برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در شهرستان اراک به کارگرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را سریع اطلاع‌رسانی کنند.

قایم مقام مدیرعامل در  توزیع برق شهرستان اراک ادامه داد: یک‌هزار و ۳۶۱ کنتور برق آنالوگ این شهرستان نیز در سال جاری به دیجیتال تبدیل شده است.

کیوان‌پور اظهار داشت: تعویض یک‌هزار و ۵۳۵ کنتور معیوب عادی، نصب پنج هزار و ۷۲۰ انشعاب برق، تست ۴۶ هزار و ۹۲۱ کنتور برق مشترکان اراک، جلب همکاری ۳۶۵ مشترک کشاورزی و صنعتی، عقد قرار داد با صاحبان مولد برای خرید برق در پیک بار و جلب مشارکت ۵۰ نهاد دولتی برای اجرای طرح های مدیریت مصرف از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری است.

قایم مقام مدیرعامل درتوزیع برق شهرستان اراک افزود: اصلاح و بهینه‌سازی تابلوهای دیماندی و تست و اصلاح وضعیت کابل‌کشی کنتورهای مراکز خرید کندی، سعادت و تهرانی و رفع نقاط کانون خطر و برگزاری عملیات تمرینی مدیریت مصرف ویژه ادارات در شهرستان اراک، بخش دیگری از اقدام‌های صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز