استاندار آذربایجان شرقی: 

رسانه‌ها و گروه‌های تأثیرگذار، مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۱:۳۶
کد خبر: ۹۵۵۸۸۲
رسانه‌ها و گروه‌های تأثیرگذار، مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند
استاندار آذربایجان شرقی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضامن اقتدار و استقلال کشور دانست و گفت: رسانه‌ها و گروه‌های تأثیرگذار، مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

به گزارش خبرگراری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی برای دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی، گفت: دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، اما ملت ایران در تمامی مقاطع نشان داده است که پشتیبان انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

وی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و اراده مردم در انتخابات تجلی پیدا می‌کند.

پورمحمدی با تأکید بر تقویت فضای امید در بین مردم، اظهار داشت: انعکاس گزارش عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی از رسانه‌ها، سیاه‌نمایی‌های دشمنان را خنثی و مردم را نسبت به بهبود شرایط امیدوار می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز خبر داد و گفت: هزاران نفر از مردم استان همانند سال‌های گذشته با رهبر انقلاب دیدار و تجدید پیمان می‌کنند.

 

نظر شما