معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی؛

استفاده از سوخت ال.پی.جی در مصارف خودروی ایمنی ندارد

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۷:۰۳
کد خبر: ۹۵۶۲۱۹
استفاده از سوخت ال.پی.جی در مصارف خودروی ایمنی ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: نظارت دقیق و گسترده برای عرضه سوخت در این ضروری است و به‌ویژه باید با عاملان و مکان‌های عرضه سوخت گاز مایع (ال.پی.جی) برخورد شود.

به گزارش برنا از اراک ، سعید فرخی در ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: استفاده از سوخت ال.پی.جی برای مصرف خودروها در سیاست کشور گنجانده نشده و باید مصرف آن مدیریت شود.

وی اظهار داشت: این نوع سوخت در زمره مقادیر سوخت خانگی است که به اشتباه از سوی متخلفان برای خودرو استفاده می‌شود و بسیار خطرناک است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی تاکید کرد: استفاده از سوخت ال.پی.جی در مصارف خودروی ایمنی نداردو هرآن عامل حادثه مرگبار است و باید اقدامات بازدارنده در این زمینه از سوی دستگاه ‌متولی اعمال شود.

فرخی گفت:  این نوع سوخت فقط در استان‌های اصفهان، قم و تهران به‌علت وجود خودروهای گازسوز ال.پی .جی عرضه می‌شود.

وی افزود: برخورد با با عرضه کنندگان سوخت ال.پی.جی در استان با هدف جلوگیری از آسیب به مردم در اولویت است و نباید به‌دلیل سهمیه‌بندی بنزین فرصت به افراد سودجو داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار داشت: سیاست دولت عرضه گاز مایع برای مصارف خانگی است و به همین علت جایگاه های عرضه این نوع سوخت برای خودرو  غیرمجاز هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز