سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خبرداد:

پیش بینی ۱۳۷ برنامه در بزرگداشت دهه فجر ۹۸

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۶:۲۹
کد خبر: ۹۵۶۲۶۹
پیش بینی ۱۳۷ برنامه در  بزرگداشت دهه فجر ۹۸
غللامرضا اشرفی از پیش بینی ۱۳۷ برنامه در سطح استان برای بزرگداشت دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی برای مرکز استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در نشست خبری کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان عنوان کرد: از این طرح‌ها ۳۱۹ مورد اشتغال خرد و کلان است که از محل صندوق کارآفرینی امید تسهیلات اشتغال دریافت کرده‌اند. 

وی افزود: سایر طرح‌ها نیز در حوزه بهزیستی خراسان جنوبی و شرکت شهرک‌های صنعتی است که افتتاح می‌شود.  سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی همچنین از پیش بینی ۱۳۷ برنامه در سطح استان برای بزرگداشت دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی برای مرکز استان برنامه‌ریزی شده است. 
وی با بیان اینکه جامعه کارگری و تعاونگران استان در برنامه‌های دهه فجر حضور پرشور خواهند داشت گفت: عطرافشانی گلزار شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام و بزرگداشت شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این حضور پرشور است. 
اشرفی با اشاره به سفر نایب رییس صندوق بیمه روستایی و عشایر به استان عنوان کرد: در این سفر که همزمان با ایام دهه فجر است، دیدار با روستاییان، کشاورزان و عشایر، اجرای احکام بازنشستگی، تقدیر از فعالان این بخش در شهرستان نهبندان و نشست مشورتی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی پیش بینی شده است. 

وی برگزاری گردهمایی و کارگاه‌های آموزشی رابطان اقامه نماز را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: افتتاح کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان قاینات نیز همزمان با دهه فجر انجام می‌شود.  سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد: عیادت مدیران دستگاه‌های کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر از بیماران و بازدید از بیمارستان های شهید رحیمی و حضرت ابوالفضل (ع) از دیگر برنامه‌ها خواهد بود. 

وی از ورود تیم‌های زورخانه‌ای استان‌های مختلف به خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی کارگران کشور به میزبانی خراسان جنوبی ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در حاجی آباد بیرجند برگزار می‌شود. 
اشرفی افزود: ورزش صبحگاهی ویژه بازنشستگان کشوری ساکنان شمال شهر برگزار می‌شود که امیدواریم این برنامه برای سایر پنجشنبه‌ها نیز تداوم داشته باشد زیرا از مطالبات ساکنان شمال شهر است. 
وی گفت: افتتاح طرح احیای مجدد کارخانه آجر نسوز شهرک صنعتی و حضور تیم پزشکی برای  سنجش سلامت در چند کارخانه و بنگاه اقتصادی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است. 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تبیین گام دوم انقلاب و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی گفت: این برنامه ویژه دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش بینی شده است. 

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان همزمان با اربعین شهادت سردارسلیمانی در مسجد الرسول (ص) بازار بیرجند گردهم می‌آیند تا دهه فجر را گرامی بدارند. 
وی گفت: شرکت کارگران با لباس فرم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعزام کارگران بازنشسته تامین اجتماعی به اردوهای سیاحتی و زیارتی و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز