به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان انجام شد؛

فضاسازی و سیاه پوش کردن سطح شهر به مناسبت ایام فاطمیه

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۳:۵۲
کد خبر: ۹۵۶۳۵۲
فضاسازی و سیاه پوش کردن سطح شهر به مناسبت ایام فاطمیه
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از سیاه پوش کردن سطح شهر به مناسب ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم ،حضرت فاطمه زهرا(س) در سمنان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛عباس بابایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت فاطمه زهرا(س) گفت: با توجه به فرارسیدن این ایام مقدس و بزرگداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) واحد تبلیغات محیطی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با هدف گرامیداشت ایام فاطمیه و در راستای برجسته سازی این ایام و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س ) اقدام به نصب پارچه و ریسه ‌های مشکی، سیاه‌پوش کردن میادین، پل های سطح شهرو نصب بنر شهادت آن بانوی بزرگوار در سطح شهرنموده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 700 پرچم جمعاً به ابعاد هزار و صد متر مربع، مزین به "یا فاطمه الزهرا" در تمام سطح شهر نصب شده است، اظهار داشت:بیش از 50 پرچم سیاه از اول دهه فاطمیه بر روی پل های شهید شاطری ، امیر کبیر،محب شاهدین و شهید خالصی به اهتزاز در آمدند. بابایی هدف از نصب پارچه و ریسه ‌های مشکی، سیاه‌پوش کردن میادین، پل های سطح شهر را حفظ و ترویج فرهنگ دینی و آیین های مذهبی در سطح شهر عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز