نماینده ولی فقیه در استان؛

با پدیده قاچاق با جدیت باید مبارزه کرد

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۵:۲۳
کد خبر: ۹۵۶۷۹۲
با پدیده قاچاق با جدیت باید مبارزه کرد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان: باید با پدیده قاچاق با جدیت مبارزه کرد و گمرک استان سمنان باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آیت الله شاهچراغی در دیدار مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه بهترین عبادت خدمت به مردم است گفت: خدمت به مردم افتخاری برای گمرک است.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم افتخاری برای گمرک است گفت: انسان باید خدمتگذار مردم باشد و کار اداره گمرک نیز باید برای خدا باشد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه سمنان استان ممتازی است و اداره کل گمرک این استان نیز باید ممتاز باشد افزود: نیروهای شاغل در گمرک سربازان مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی و خادمان مردم هستند.
آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه صادرات و کمک به نظام از خوشنامی های گمرک است تصریح کرد: گمرک استان سمنان باید این خوشنامی را برای همیشه حفظ کند.
مدیرکل گمرک استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه در ده ماهه سال جاری ۲۲۰ هزار تن کالا به ارزش ۱۹۶ میلیون دلار از گمرک استان سمنان صادر شده است گفت: در ده ماهه سال جاری میزان صادارت از گمرک استان ۴۲ درصد افزایش ارزشی و ۱۶ درصد کاهش وزنی داشته است.
علی سعدالدین با بیان اینکه این کالا‌ها به ۴۷کشور دنیا صادر شده است افزود: عمده کالا‌های صادراتی شمش، سرب، سیم و کابل، قاش و چنگال یکبار مصرف، فروسیلیس و کاشی و سرامیک بوده که از طریق ۱۰۹ شرکت در استان صادرات آن‌ها انجام شده است.
وی با بیان اینکه این اداره کل در شاهرود و گرمسار نیز نمایندگی دارد تصریح کرد: ماشین آلات و مواد اولیه نیز بیشترین کالاهای وارداتی به استان سمنان بوده است.
علی سعدالدین تصریح کرد: ارزش هر تن کالای صادراتی ۸۸۲دلار بوده که این میزان در سال گذشته ۵۲۰دلار بوده است.
مدیرکل گمرک استان سمنان با اشاره به اینکه عمده کالا‌های وارداتی هم ماشین آلات و مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های صنعتی بوده است افزود: این کالا‌ها از ۲۰کشور دنیا وارد استان شده است.
وی با اشاره به کسب رتبه نخست گمرک استان سمنان در بین گمرکات کشور در سال جاری در بحث میزان رضایت مندی مشتری خبر داد و تصریح کرد: کار گمرک یک کار جهادی است زیرا که هدف این سازمان خدمت به مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز