بهره برداری از ده طرح صنعتی و معدنی استان سمنان در دهه فجر ۹۸

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۴:۵۹
کد خبر: ۹۵۶۷۹۶
بهره برداری از ده طرح صنعتی و معدنی استان سمنان در دهه فجر ۹۸
رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح ده پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر 6700 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ بهروز اسودی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات سازمان برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: این ده طرح صنعتی و معدنی همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد .

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها ، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای حدود 900 نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح شرکت درین ریس سمنان در دهه فجر امسال خبر داد گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریال ، در تولید و ریسندگی نخ پنبه فعالیت دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 350 نفر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کویرجین سمنان با ظرفیت تولید انواع پارچه جین و پنبه نیز به یمن برکت دهه فجر با سرمایه‌گذاری حدود 2500 میلیارد ریال که زمینه اشتغال 250 نفر را فراهم کرده است افتتاح می ‌شود.

اسودی از افتتاح شرکت نورد و مقاطع فولادی شرق پایتخت در شهرستان گرمسار خبر داد و تصریح کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود 450 میلیارد ریال در زمینه تولید میلگرد آج دار یا شاخه ای از جنس فولاد ساده کربنی فعالیت دارد که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود 70 نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت فرآوری معدنی پرشیا اروپا از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر 98 می باشد که با مشارکت خارجی و با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال ظرفیت تولید کاتد مس را دارد و برای 70 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: بهره برداری از واحد تولیدی آریا کنف برد تولید کننده قطعات گچی ساختمانی در سمنان ، تولیدی بلوری تولید کننده پودر زئولیت در سمنان ، واحد تولیدی کارتن شاهرود تولید کننده ورق کارتن چند لایه ، شرکت دیبا بافت اطلس گرمسار تولید کننده انواع کیسه پروپیلن ، شرکت تولیدی معدنی صنایع صبا گچ در سرخه تولید کننده گچ ساختمانی بسته بندی شده و شرکت الماس سازه گستر تولید کننده ملات خشک از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر می باشد که برای راه اندازی این طرح ها در حدود 520 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است و 160 نفر مشغول به کار خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز