مامور شرکت برق مفقود شده بعد از سه ساعت تلاش پیدا شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۳۲:۳۱
کد خبر: ۹۵۶۸۳۲
مامور شرکت برق مفقود شده بعد از سه ساعت تلاش پیدا شد
رئیس جمعیت هلال احمر قاین با بیان اینکه نیروهای امدادی ساعت ۲۰ و ۱۸ دقیقه شب گذشته به جست و جوی فرد مفقود شده پرداختند، اظهار کرد: بعد از سه ساعت جست و جو و تلاش، فرد مفقود شده سالم توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ جواد یوسفی، رئیس جمعیت هلال احمر قاین از مفقودی یک فرد ۳۱ ساله در منطقه نیمبلوک در شب گذشته خبر داد و افزود: با اعلام خبر مفقودی، یک تیم سه نفره با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی ساعت ۲۰ و ۱۸ دقیقه شب گذشته به جست و جوی فرد مفقود شده پرداختند، اظهار کرد: بعد از سه ساعت جست و جو و تلاش، فرد مفقود شده سالم توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین با بیان اینکه فرد مفقود شده، مامور شرکت برق بوده که در حال انجام وظیفه بوده است، ادامه داد: در حین انجام فعالیت، حمله گرگ ها به این شخص باعث می شود تا برای حفاظت از خود در خانه ای گلی پنهان شود.

 وی افزود: متاسفانه در این بین گوشی وی خاموش می شود و این امر باعث قطع ارتباط وی با نیروهای امدادی و اداره مربوطه شده است. 

یوسفی با اشاره به فصل زمستان و حضور حیوانات وحشی در مناطق سردسیر قاین بیان کرد: از شهروندان خواستاریم قبل از حضور در این مناطق، محل و موقعیت ها را به خوبی شناسایی کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین، افزود: همچنین شهروندان از حضور شبانه در کوهستان ها و مناطق کویری استان به جد پرهیز کنند.

 

نظر شما