فرماندار خبر داد:

۱۴۳ پروژه عمرانی اقتصادی در ساوه آماده افتتاح و کلنگ زنی است

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۱:۴۶
کد خبر: ۹۵۸۶۶۴
۱۴۳ پروژه عمرانی اقتصادی در ساوه آماده افتتاح و کلنگ زنی است
فرماندار ساوه گفت: همزمان با دهه مبارکه فجر ۱۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش برنا از اراک ، علی میرزایی  با اشاره به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵ پروژه دیگر آغاز خواهد شد، افزود: در دهه مبارک فجر ۱۰۷ پروژه عمرانی به مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که ۹۳ پروژه با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان افتتاح و تعداد ۱۴ پروژه نیز با برآورد هزینه‌ای معادل ۱۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی تعداد کل پروژه‌های اقتصادی را ۳۶ پروژه به مبلغ ۱۱۸۹ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۵ پروژه با ارزش ۱۱۸۸ میلیارد تومان افتتاح و یک طرح دیگر با برآورد هزینه‌ای معادل یک میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی ارزش کل ۱۲۸ پروژه افتتاحی را ۱۳۵۸ میلیارد تومان و برآورد هزینه کل ۱۵ پروژه کلنگ زنی را ۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

فرماندار ساوه با اشاره به اینکه مجموع کل پروژه های عمرانی و اقتصادی ۱۴۳ پروژه با اعتبار ۲۳۷۶ میلیارد تومان است، افزود: با افتتاح این تعداد پروژه عمرانی و اقتصادی برای ۳۷۴۶ نفر فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

وی به مهمترین پروژه‌های اقتصادی و عمرانی که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد اشاره کرد و افزود: افتتاح پروژه رینگ شمالی شهر با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از سوی شهرداری ساوه، افتتاح پروژه صنایع غذایی مزمز ایرانیان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، افتتاح پروژه توسعه بلور شیشه کاوه با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان، افتتاح طرح صنعتی اقتصادی پایدار چوب با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد تومان از جمله مهمترین پروژه‌هاست.

به گفته میرزایی افتتاح پروژه سوله‌ها، خط لوله و بلوار کوثر شهر صنعتی کاوه با سرمایه‌گذاری ۵۷ میلیارد تومان و افتتاح پروژه کارا ماشین تولیدکننده لیفتراک با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد تومان و همچنین افتتاح پروژه برق رسانی در روستای عباس آباد نارباغی عشایر ساوه از دیگر پروژه‌های مهم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز