رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی خبرداد:

افتتاح ۱۴ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال در استان

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۳:۱۲
کد خبر: ۹۵۸۷۳۰
افتتاح ۱۴ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال در استان
داودشهرکی گفت:با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۳۷۵ نفر در استان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، داود شهرکی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۳۷۵ نفر در استان فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: دانه‌بندی سنگی ساختمانی محصولات بتنی مسلح و غیرمسلح از بتن با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵ نفر و چدن خاکستری با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۲۵ نفر در شهرستان خوسف از جمله این پروژه‌ها است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از افتتاح طرح تولید محصولات سنگی در استان خبر داد و افزود: برای این پروژه ۱۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با افتتاح آن زمینه اشتغال پنج نفر در بیرجند فراهم می‌شود. وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان درمیان در ایام دهه فجر عنوان کرد:  واحد دانه‌بندی شن و ماسه با اعتبار پنج میلیارد ریال و مجتمع آبرسانی روستای آواز با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها است.

شهرکی با اشاره به افتتاح طرح کنسانتره آهن شرکت سنگ آهن آفتاب در طبس عنوان کرد: برای این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که زمینه اشتغال ۳۵ نفر را در شهرستان فراهم می‌کند.

وی از آغاز عملیات اجرایی دانه بندی منیزیت شرکت معدنی مواد نسوز با هزینه‌کرد ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۵۰ نفر در نهبندان خبر داد و گفت: همچنین تکمیل مخزن آب روستای قلعه زری و نوسازی انشعابات آب روستای بصیران شهرستان خوسف از دیگر پروژه‌ها است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: معدن سنگ لاشه جمال آباد، طرح تولید کینگر اکسید منیزیم، مجتمع نانوایی آزادپز بشرویه و اجرای شبکه توزیع آب روستایی سربیشه از دیگر پروژه‌هایی است که ایام دهه فجر در استان افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز