استاندار اصفهان مطرح کرد؛

صادرات ۲ میلیارد و ۲۲۱ میلیون دلاری اصفهان در شرایط تحریم

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۸:۱۰
کد خبر: ۹۵۹۱۳۹
صادرات ۲ میلیارد و ۲۲۱ میلیون دلاری اصفهان در شرایط تحریم
استاندار اصفهان گفت: ۹۵ درصد محصولات صادراتی امسال ساخته شده توسط واحدهای تولیدی استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی  اظهار کرد: ۱۲ سال بود که آب در رودخانه جاری نشده بود اما امسال با توجه به بارش‌های مناسب اولین سالی بود که آب در رودخانه جاری شد و به همین جهت میزان برداشت گندم به ۲۷۰ هزار تن رسید و این در حالی است که در سال آبی گذشته ۱۴۸ هزار تن برداشت از سطح زیر کشت انجام شد.

استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های ترانزیتی اصفهان گفت: در ۱۰ ماهه اول امسال ۱۱۵۷ قلم کالای صادراتی از اجناس مختلف با وزن بالغ بر ۶ میلیون و ۷۷ هزار تن به ارزش ۲ میلیارد و ۲۲۱ میلیون دلار به ۹۱ کشور صادر شد و این در حالی است که تحریم‌ها چند برابر شده ولی اصفهان پنجمین استان صادراتی است.

وی افزود: ۹۵ درصد محصولات صادراتی محصولات ساخته شده واحدهای تولیدی استان بوده است و این یعنی ما از خام فروشی فاصله می‌گیریم.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش گردشگری، ادامه داد: تعداد ۳۷۵ پروژه با بیش از ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی در بخش گردشگری در حال اجرا است، در دهه فجر امسال ۶۰ پروژه در بخش میراث فرهنگی افتتاح می‌شود و ۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز