آذری جهرمی مطرح کرد؛

سه اولویت وزارت ارتباطات در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۲:۳۰
کد خبر: ۹۵۹۲۸۷
سه اولویت وزارت ارتباطات در خراسان جنوبی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید به اینکه پیگیری های آقای استاندار ما را کچل کرده است عنوان کرد: بهبود رینگ فیبرنوری، توسعه دسترسی های شهری و پوشش روستاها مهمترین اولویت های ما در خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست آذرمی جهرمی وزیر ارتباطات و محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری برگزار شد.

محمد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور  بیان کرد: دوسال پیش شرایط و خدماتی که به مردم ارائه میشد جوابگو نبود.

وی با اشاره به اینکه حضور نیروی جوان در استان بیشتر از متوسط کشور است گفت: برخی از پروژه های که از این استان به سطح کشور ارائه شد همسطح ملی و بین المللی است و ما قول دادیم حوزه ارتباطات و زیرساختی خراسان جنوبی را ارتقا دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور یادآورشد: 42 درصد استان روستایی هستند که اکنون رشد خوبی در حوزه زیرساختی در روستاها داشتیم و بودجه خوبی برای خراسان جنوبی در حوزه فیبر نوری اختصاص یافت.

جهرمی گفت: در ابتدای سالجاری جایگاه استان را از 36 به 21 ارتقا دهیم که سطح باسوادی مردم استان در این موضوع تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان قابل قبول است افزود: بهبود رینگ فیبرنوری، توسعه دسترسی های شهری و پوشش روستاها مهمترین اولویت های ما است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور خبرداد: برای یک سال آینده استان هم برنامه ریزی های صورت گرفته است.

وی در پایان سخنانش گفت: پیگیری های آقای استاندار ما را کچل کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز