مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

اجرای ۱۷۵ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه مازندران

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۹:۵۰
کد خبر: ۹۶۰۰۸۲
اجرای ۱۷۵ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با مشارکت خیران و نذورات مردم ۱۷۴ پروژه عمرانی دربقاع متبرکه استان در دست اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام ابراهیم حیدری عصر سه شنبه همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان آستان مقدس آقاسیدعلی بن حمزه عباس آباد ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه استان اظهار کرد: اکثر پروژه‌ای عمرانی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان با مشارکت خیرین و نذورات مردم اجرا می‌شود که حدود ۱۷۴ پروژه عمرانی بقاع متبرکه در مازندران در حال اجراست.

وی از وجود یک هزار ۳۶۱ امامزاده و بقعه متبرکه در مازندران خبر داد و افزود: استان مازندران در میزبانی از امامزادگان جزو استان‌های برتر کشور است و این امامزادگان سند افتخار و نگین دیار علویان هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه ساختمان آستان مقدس امامزاده سیدعلی بن حمزه (ع) عباس آباد طی یک سال با ۶ میلیارد ریال اعتبار و کمک‌های خیرین به بهره برداری رسید، تصریح کرد: مساحت این بقعه متبرکه ۱۶۰ مترمربع و همراه با ضریح است.

عباس همپا فرماندار شهرستان عباس آباد نیز در این مراسم بر ضرورت حفظ و احیای موقوفات تاکید کرد و گفت: فعالیت اوقاف در حوزه موقوفات و امامزادگان ارزشمند است که جای قدردانی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز