ورود گرد و خاک به آسمان یزد

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۷:۵۱
کد خبر: ۹۶۰۴۰۲
ورود گرد و خاک به آسمان یزد
کارشناس هواشناسی یزد گفت: با ورود موج ناپایدار در اوایل هفته آینده به یزد وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید عباس میرحسینی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد ، گفت: با نفوذ موج ناپایدار نسبتا قوی از شنبه به یزد و فعالیت آن از یکشنبه تا سه شنبه در استان گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

اوبا اشاره به ورود موج ناپایدار در اوایل هفته آینده به استان ، افزود: آسمان یزد در بعضی ساعات وزش باد شدید توام با گرد و خاک رخ خواهد افتاد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد ادامه داد: احتمال رگبار پراکنده برف در ارتفاعات و کاهش قابل ملاحظه دما، سرما و یخبندان در صبح روز سه شنبه وچهار شنبه وجود دارد.

او با اشاره به گرم شدن مجدد هوا طی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته آینده، گفت: پس از گذر کوتاه موج ناپایدار از استان پنجشنبه و جمعه دمای هوا رو به گرم شدن می‌رود.

میرحسینی دمای هوای شهر یزد را طی ۲۴ ساعت گذشته بین سه تا ۲۰ درجه در نوسان دانست و تصریح کرد: گرم‌ترین نقطه استان در این بازه زمانی بافق با ۲۳ درجه سانتیگراد و سرد‌ترین نقاط سبزدشت بافق و بیداخوید تفت با منفی هفت درجه بوده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز