افتتاح ۸۴ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان خاتم یزد

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۳:۲۷
کد خبر: ۹۶۰۸۸۸
افتتاح ۸۴ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان خاتم یزد
با حضور استاندار یزد و مسئولان محلی شهرستان خاتم 84 پروژه به صورت همزمان با اعتباری نزدیک به 30 میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ استاندار یزد در آیین بهره برداری از این پروژه‌ها به تشریح آن ها پرداخت و عنوان کرد: این پروژه‌ها می توانند کمک بسیاری به رشد شهرستان خاتم کند.

محمدعلی طالبی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه در سفر خود به خاتم عنوان کرد: یکی از این پروژه‌ها، واحدی صنعتی با ایجاد اشتغال برای 300 نفر در فاز اول و پروژه دیگر بزرگترین واحد فرآوری پسته استان در مروست است که در مجموع با سرمایه گذاری در حدود 200 میلیارد تومان اجرا خواهد شد .

استاندار با اشاره به کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجد شرایط خاتم عنوان کرد: صنعت استان به مدد گازرسانی به نقاط مختلف رشد قابل توجهی داشته است.

طالبی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های گردشگری شهرستان خاتم برای توسعه آن تصریح کرد: توجه ویژه به ظرفیت های مغفول در حوزه گردشگری در اولویت قرار دارد و این ظرفیت ها می تواند برای سرمایه گذاران و گردشگران جذابیت بسیاری داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح های در دست اقدام برای ارتقای جایگاه خاتم در زمینه کشاورزی و دامداری عنوان کرد: این طرح ها می تواند سرمایه گذاری و اشتغال قابل توجهی را برای این شهرستان ایجاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز