معاون اقتصادی رییس جمهوری؛

رونق ساخت و ساز مسکن از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۲۱:۱۳:۰۲
کد خبر: ۹۶۱۰۲۱
رونق ساخت و ساز مسکن از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است
معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: رونق ساخت و ساز مسکن از برنامه‌های اولویت‌دار دولت تدبیر و امید است زیرا علاوه بر ایجاد سرپناه برای مردم ،پیشرفت سایر بخش‌ها را موجب می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، محمد نهاوندیان در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان مرکزی افزود: با اعلام طرح بازآفرینی امید توسط رئیس جمهوری، نشست‌هایی برای تدوین مصوبات، پیگیری در اجرا و رفع مشکلات دستگاه ها با وزارت راه و شهرسازی برگزار شده‌است.

وی یادآورشد: طرح خویش‌فرما که با تشویق و ارایه تسهیلات به افراد در سال‌های گذشته اجرایی شد به مانعی اساسی برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت‌های فرسوده تبدیل شده، چرا که  اکنون ساختمان‌هایی ساخته شده که با وجود آنها  نمی‌توان کار  اساسی در این بافت‌ها انجام داد.

وی با تاکید بر لزوم سنجش میزان پیشرفت و اجرای طرح بازآفرینی شهری در مدت ۳۰ سال گذشته در کشور افزود: تسریع در اجرای این طرح جز با کار جهادی و انجام فعالیت‌های متمرکز امکان پذیر نیست.

معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان مرکزی، این توان در استان وجود دارد که در زمینه بازآفرینی شهری به یکی از استان‌های پیشرو در کشور تبدیل شود که از نظر مالی و اجتماعی مهم بوده و این معاونت از آمادگی کامل برای همکاری و همراهی با استان برخوردار است.

 

نظر شما