استاندار :

استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در راستای افزایش تولیدات داخلی دارد

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۲۱:۱۲:۲۷
کد خبر: ۹۶۱۰۲۳
استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در راستای افزایش تولیدات داخلی دارد
استاندار مرکزی با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به رفع موانع تولید دارد،گفت: مسوولان کشور نگاه ویژه‌ای به این استان دارند و با این نگاه به طور قطع رونق تولید روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در حاشیه نشست شورای گفت و گوی بخش دولتی و خصوصی استان مرکزی که با حضور معاون اقتصادی رییس جمهوری در اراک برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در راستای افزایش تولیدات داخلی دارد و تاکنون بسیاری از مسایل و مشکلات این استان با تدابیر ویژه دولت گره‌گشایی شده است.

وی بیان کرد: سفر معاون اقتصادی رییس جمهوری به استان مرکزی یک فرصت خوب برای این استان در راستای کاهش مشکلات تولیدکنندگان و نیز رونق تولید است.

استاندار مرکزی ادامه داد: نشست شورای گفت و گوی بخش دولتی و خصوصی استان مرکزی دارای هشت مصوبه بود که بیشتر آنها مربوط به رونق تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان بود که در این راستا قول‌های مساعدی از سوی معاون اقتصادی رییس جمهوری دریافت شد

آقازاده اظهار داشت: بیشتر مصوبات این نشست در بخش مالیات‌ها، امور مربوط به تامین اجتماعی، طرح موضوعات تولیدکنندگان گل و گیاه و  گوشت قرمز بود.

وی گفت: اصلاح قوانین مالیاتی در این نشست مورد تاکید قرار گرفت که امید است این مهم هرچه سریعتر انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز