معاون عمرانی استاندار در شورای اداری شهرستان درمیان :

تدوین ۱۳۶ پروژه محرومیت زدایی برای شهرستان درمیان / ۱۵ شاخص توسعه ای تدوین شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۷:۰۳
کد خبر: ۹۶۱۰۶۶
میرجعفریان با اشاره به همایش ملی روز روستا در بیرجند گفت: شاخص های توسعه ای شهرستان درمیان از نظر میدانی و بودجه ای بررسی شد که نهایت در زیرساخت های عمرانی و اقتصادی سند آن تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، صبح امروز سیدپرویز فتاح رئیس سازما بنیاد مستضعفان کشور به همراه منصوری رئیس بنیاد علوی در جهت بررسی سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان سفر و اولین برنامه وی حضور در شورای اداری بود.

میرجعفریان معاون امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: از امروز رسما برنامه محرومیت زدایی شهرستان درمیان آغاز شود.

وی با اشاره به همایش ملی روز روستا در بیرجند گفت: شاخص های توسعه ای شهرستان درمیان از نظر میدانی و بودجه ای بررسی شد که نهایت در زیرساخت های عمرانی و اقتصادی سند آن تدوین شده است.

میرجعفریان گفت: 15 شاخص کلی در شهرستان درمیان از متوسط کشوری بسیار پایین است و برای هر شاخص یک برنامه عملیاتی و پروژه تدوین شد. 

9 شاخص می توان نسبت به میانگین کشوری پایین است در مجموع 136 پروژه پیشنهاد شده که 46 پروژه با تامین اعتبار از سوی دستگاه های اجرایی و 90 پروژه با مشارکت بنیاد علوی به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است که بیشترین پروژه ها در حوزه زیرساختی و اشتغال برنامه ریزی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز