رئیس بنیاد مستضعفان کشور در شورای اداری شهرستان درمیان تاکید کرد:

مانعی بر سر راه دولت و مردم نخواهیم شد / تمام عواید فروش زمین های بنیاد استان باید در داخل هزینه شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۴:۰۲
کد خبر: ۹۶۱۰۷۴
مانعی بر سر راه دولت و مردم نخواهیم شد / تمام عواید فروش زمین های بنیاد استان باید در داخل هزینه شود
رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه باید منافع را به اهلش داد یادآورشد: این ها امانتی از مردم در دست ما است اما باید به اهلش داد. وی تاکید کرد: برای مشکل گشای مردم بنیاد کنارگیری می کنیم و هیچ مانعی را برای دولت و مردم ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  شورای اداری شهرستان درمیان با حضور سیدپرویز فتاح رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور و بنیاد علوی برگزار شد.

سید پرویز فتاح رئیس سازمان بنیاد مستضعفان نیز در این مراسم بیان کرد: ما در بنیادمستضعفان  چیزی برای خراسان جنوبی کم نخواهیم گذاشت. وی افزود: ماسعی می کنیم به وظیفه خود عمل کنیم چرا که منافع بنیاد مال مردم است.

فتاح گفت: باید نگاهمان نسبت به مال داری و زمین داری عوض کنیم شاید نتوانیم عین اون خواسته را برآورده کنیم اما منافع آن را برای مردم هزینه خواهیم کرد. رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه باید منافع را به اهلش داد یادآورشد: این ها امانتی از مردم در دست ما است اما باید به اهلش داد. وی تاکید کرد: برای مشکل گشای مردم بنیاد کنارگیری می کنیم و هیچ مانعی را برای دولت و مردم ایجاد نخواهد کرد.

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور گفت: این بنیاد نهادی انقلابی است که در راستای هماهنگی با دولت کار می کند. وی افزایش درآمد مردم، ایجاد اشتغال، تولید داخلی درمیان را از مهمترین اولویت های بنیاد مستضعان در این شهرستان دانست و عنوان کرد: برنامه زمان بندی کوتاه مدت و طی زمان 1 الی 2 سال بدهید تا مردم اثرات سفر ببینند.  وی تاکید کرد: تمام عواید فروش زمین های بنیاد باید در داخل استان هزینه شود و ما اصلا نیازی به آن پول ها نداریم. فتاح گفت: پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی را به اتمام خواهیم رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز