پیش بینی بارش باران و برف در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۷:۳۳
کد خبر: ۹۶۱۵۳۸
پیش بینی بارش باران و برف در کهگیلویه و بویراحمد
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بعد از ظهر امروز تا بامداد فردا به صورت متناوب شاهد بارش باران و در ارتفاعات برف در استان خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ ولی بهره مند کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از بعد از ظهر امروز شنبه ۱۹ بهمن تا بامداد فردا یکشنبه به صورت متناوب شاهد بارش باران و در ارتفاعات برف در استان خواهیم بود.

ولی بهره مند افزود: برای فردا یکشنبه بارش هایی به صورت پراکنده پیش بینی می شود.

او بیان کرد: از دوشنبه ۲۱ بهمن ماه تا اواخر وقت هفته با کاهش دما در کهگیلویه و بویراحمد مواجه خواهیم بود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر این اساس طی این مدت شرایط اختلال در تردد جاده ای به دلیل کاهش دید افقی و بارش برف و باران و آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

بهره مند به رانندگان توصیه کرد که از سفر های غیر ضروری بپرهیزند.

او گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته گرمترین و سردترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب امامزاده جعفر با ۲۲.۴  و یاسوج ۲ - درجه سانتی گراد بوده اند.

میانگین بلند مدت بارش باران کهگیلویه و بویراحمد تا روز اول دی ۲۹۰.۹ میلیمتر بوده و این آمار نشان می دهد که میزان بارندگی های امسال مطلوب است.

کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۳ هزار نفر جمعیت یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.

این استان با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز