استاندار مرکزی عنوان کرد:

کمیجان به سمت توسعه گام برمی دارد / به زودی شاهد رفع محرومیت از منطقه هستیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۶:۵۵:۴۶
کد خبر: ۹۶۱۸۸۵
کمیجان به سمت توسعه گام برمی دارد / به زودی شاهد رفع محرومیت از منطقه هستیم
استاندار مرکزی گفت: زمینه طرح و توسعه و روند محروم زدایی در شهرستان کمیجان مهیا است و این روند در دولت تدبیر و امید سرعت پیدا گرفته است.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در جریان افتتاح چند پروژه عمرانی اقتصادی در هشتمین روز از ایام دهه فجر سال جاری در کمیجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با روندی که در حوزه سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی چه دولتی و چه خصوصی طی سال های اخیر به ویژه در دولت تدبیر و امید شاهد هستیم، پیش بینی می شود به زودی شاهد رفع محرومیت و تسریع  پیشرفت و توسعه در شهرستان کمیجان باشیم.

 وی افزود: افتتاح چندین طرح بزرگ اقتصادی عمرانی در کمیجان، این شهرستان را یک قدم به سمت توسعه و پیشرفت جلو برده است. امیدواریم بیش از گذشته شاهد تحولات اقتصادی در دیگر مناطق کمتر توسعه یافته استان باشیم .

بر اساس این گزارش ،استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: طی ایام دهه فجر سال جاری چندین پروژه عمرانی اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در شهرستان بهره برداری شد. 

 آقازاده اظهار داشت: عمده‌ترین این پروژه‌ها، طرح شبکه آبرسانی آب آشامدنی به شهر میلاجرد، افتتاح یک کارخانه آرد و کارخانه تولید چیپس سیب زمینی نیمه آماده منجمد است. این کارخانه بزرگترین کارخانه در نوع خود در کشور است. 

وی افزود: با راه اندازی و بهره برداری از این دو کارخانه برای بیش از ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز