سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان؛

نود و یکمین جایگاه عرضه سوخت استان مرکزی افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۲:۳۶
کد خبر: ۹۶۱۹۹۲
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: نود و یکمین جایگاه عرضه سوخت این استان همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان زرندیه بهره‌برداری شد.

به گزارش برنا از اراک ، سعید جمشیدی، افزود: نودویکمین جایگاه سوخت استان مرکزی دارای هشت نازل بنزین و ۲ نازل نفت‌گاز است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال احداث شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت مخازن این جایگاه عرضه سوخت در ذخیره‌سازی بنزین و نفت‌گاز ۹۶ هزار لیتر است و بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶ نفر را فراهم کرده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی بیان کرد: ۴۸۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ امسال از انبار نفت شهید «رحیم آنجفی» در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

جمشیدی بیان کرد:  طرح رمزگشایی کارت سوخت افرادی که کد خود را فراموش کرده بودند با آغاز طرح سهمیه‌بندی بنزین در استان مرکزی کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: چهار مرکز در اراک، ساوه، خمین و دلیجان برای فرآیند رمزگشایی کارت سوخت فعالیت دارند و شهروندان می‌توانند بر اساس موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود به این مکان‌ها مراجعه و عملیات رمزگشایی کارت‌ سوخت خود را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز