رییس‌کل دادگستری استان مرکزی؛

تخریب رقبای انتخاباتی گناه و حرکتی ناپسند است / قانونی شفاف‌سازی مالی نامزدهای انتخاباتی ابلاغ شده است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۰:۵۳
کد خبر: ۹۶۲۶۵۸
تخریب رقبای انتخاباتی گناه و حرکتی ناپسند است / قانونی شفاف‌سازی مالی نامزدهای انتخاباتی ابلاغ شده است
رییس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: ۳۰ تخلف انتخاباتی تاکنون به دادگستری این استان واصل شده که بیشتر آنها جنبه گزارش دارند و باید مستندسازی شوند.

به گزارش برنا از اراک ، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی در نشست پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان مرکزی در اراک افزود:  برخورد با جرایم انتخاباتی مستند در دستور کار جدی قرار دارد و انتظار است نامزدهای انتخاباتی در امور مختلف از جمله تبلیغات، قانون را ملاک کار قرار دهند.

وی ادامه داد: قانونی شفاف‌سازی مالی نامزدهای انتخاباتی و هزینه کرد آنها در انتخابات یک اقدام خوب است و این قانون ابلاغ شده است.

حجت‌الاسلام عبداللهی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی محل قانون‌گذاری است و انتظار است افرادی که برای رقابت در این آزمون وارد شده‌اند به قوانین احترام بگذارند و در چارچوب آن حرکت کنند.

وی گفت: تخریب رقبا گناه و حرکتی ناپسند است و دادگستری استان مرکزی با افرادی که در عرصه انتخابات به تخریب نظام، مقامات بلند پایه و انقلاب بپردازند به شدت برخورد می‌کند.

مدیرکل دادگستری استان مرکزی افزود: نماینده مجلس شورای اسلامی از قدرت زیادی برخوردار است و باید نامزدهای انتخاباتی مجلس برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و از تخریب دیگران بپرهیزند.

حجت‌الاسلام عبداللهی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی در ایام قانونی تبلیغات، مجاز به چاپ پوستر به ابعاد ۵۰ در ۷۰ هستند و تنها در مقابل ستاد انتخاباتی خود می‌توانند بنرهای بزرگ نصب کنند.

وی اظهار داشت: حضور پررنگ در انتخابات نقش موثری در افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر فردی که ایران و انقلاب را دوست دارد باید در این آزمون دشمن شکن شرکت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز