معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل :

بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۷:۱۰
کد خبر: ۹۶۲۶۸۰
بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون 5 میلیون و 864 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
به گزارش برنا، حمیدرضا عبدی در بازدید از محور اردبیل مشکین شهر با بیان اینکه این میزان تخلف توسط27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت ثبت شده افزود:بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای مشکین شهر - اردبیل و بالعکس با 561 هزارو 465 تردد و بران-سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد با بیش از 519 هزار تردد ثبت شده است.
وی میانگین سرعت متوسط محورهای استان را 70 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت:میانگین سرعت در دو محور یاد شده 85 کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزود: هم اکنون 16 سامانه جدید سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محورهای اردبیل سرچـم و مشکین شهر به پارس آباد درحال نصب است.  
عبدی با اشاره به هوشمندسازی جاده های استان اردبیل تصریح کرد: 64 سامانه تردد شماری، 40 دوربین نظارت تصویری و 2سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.
 
خبرنگار-رویا نوروزی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز